'Elegan dan Ekslusif'.. Villa Wangsamas Condominium


'Penuh ekslusif dan mewah', itulah kata-kata yang dapat saya gambarkan pada rekaan dan persekitaran kondominium yang terletak di Wangsa Maju, Kuala Lumpur ini. Kondominium yang di beri nama 'Villa Wangsamas' ini merupakan kondominium yang baru dibuka dan ia menjadi idaman saya ketika ini. Jika diizinkan tuhan, mungkin ia akan menjadi realiti untuk dimiliki. Jika tidak, barangkali sebagai angan-angan yang mungkin bila.. dan entah untuk bersatu.

Melihat kepada suasana kolam renang (swimming pool) yang terletak di tingkat 5 kondo Villa WangsaMas ini, amat menarik perhatian saya. Kenapa?. Sebabnya, adalah ia seperti anda berada di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Perhatikan rakaman imej yang diambil dari arial shot bagi memaparkan bentuk dan keluasan kolam renang ini, sungguh mengujakan. Nescaya bagi anda yang menginginkan suasana mewah ala santai, maka Villa Wangsamas perlu dimiliki dan barangkali sesuai buat hadiah untuk insan tersayang.

Video..



p/s: Yang menarik tentang kondo villa ini adalah 'ia merupakan kondo servis yang menyediakan akses kad elektronik untuk semua kawasan dan tingkat dalam kondo ini. Best bukan!!'. nak sewa la!! atau korang nak beli!!.. huhuhu

Catat Ulasan

0 Ulasan