'Natasha mahu jadi lelaki tulen...', Kau Mampu?


oleh Admin blog.

Berita yang baru kami terima mengatakan 'Natasha' , seorang mak nyah popular yang menjalinkan hubungan sejenisnya dengan seorang lelaki melayu dan menimbulkan pelbagai polimek dikalangan masyarakat sehingga mencetuskan kontroversi di dada-dada akhbar, kini membuat pengakuan ekslusif bahawa beliau akan berubah menjadi lelaki sejati, yakni seorang lelaki yang menyintai kaum wanita sepenuhnya, seterusnya berkahwin dan memulakan kehidupan baru sebagai seorang lelaki.

Dalam satu kenyataan akhbar, Natasha mahu masyarakat atau jabatan agama islam memberi sedikit masa untuk dirinya tampil sebagai seorang lelaki tulen, memandangkan keinginan hatinya untuk berubah dan bertaubat dari jalan yang dipilih 100%.

Berhubung kenyataannya itu, kami amat terharu dan bersyukur dengan perubahan yang bakal dilakukannya itu, tetapi apa yang kami ragui ketika ini adalah 'soal hati dan perasaannya'. Apakah dengan berubah menjadi lelaki tulen ; dan menyukai kaum wanita - dianggap sudah berubah dari segi penampilan seratus peratus?. Mulut boleh berbicara akan perubahan diri, tetapi soal hati dan jiwa memang tidak boleh ditipu. Jikalaupun golongan homoseksual termasuk lesbian dan gay berkahwin sekalipun, perasaan suka akan kaum sejenis memang tidak boleh dinafikan bagi seseorang individu itu. Tipulah kalau mereka cakap 'mereka sudah insaf', bahkan jiwa mereka memberontak dan seterusnya menjadi mangsa keadaan yang agak kritikal.

Lihat ajelah di sekeliling kehidupan anda, ada di antara lelaki gay atau pondan (berubah menjadi lelaki tulen, alasannya mahu kahwin dan menutup kecurangan jiwa) , tetapi dalam diam menjalinkan hubungan sejenis dengan lelaki lain ; dengan alasan 'gersang dan seks'. Itu persoalan yang sukar dimaafkan dalam kehidupan, tetapi jika seseorang wanita yang dicintai lelaki gay itu (mereka saling menyintai dan boleh memahami jiwa suami mereka), barangkali peratus untuk berubah agak tinggi, tetapi ia memerlukan sokongan padu kedua-dua belah pihak. Namun, jika dikhabarkan 'aku dah berubah jadi lelaki straight', kata mamat gay ini yang dah kahwin ; tipulah sebab apa yang boleh disimpulkan 'hati tidak boleh ditipu.. melainkan mulut dan hati yang berbicaranya sendiri'..

Wallahuallam..

p/s: Pada Natasha, kami bersyukur jika perubahan itu menjadi positif bukan negatif. Jangan berubah jadi lelaki (dari segi penampilan) pas tu lepak kat kelab gay atau laman-laman lelaki - cari jantan bawak balik rumah.. jadi tak de sape nak tegur la.. jadi gay! hahaha

-menunggu berita sensasi Mamee Nurgeena Qaseh Azmi pulak ye- nok!

Catat Ulasan

1 Ulasan

vendoline berkata…
tempat kjadian dekat giler ngan kampus aku.huhu takut..tapi klau dia betul2 nak berubah pe slhnye...hehehe