CROSSING BORDERS -FINAS INTERNATIONAL DOCUMENTARY FESTIVAL 2011.




FINAS Documentary Festival - Forum & Seminar


Bersempena dengan Sesi Pitching Tahunan Crossing Borders,

Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia dan Documentary Kampus membawakan khas beberapa ahli panel terkemuka, bengkel dan temu bual dengan kumpulan teras pakar antarabangsa dari dunia penyiaran program dokumentari.

Menawarkan perbincangan, pertukaran pengetahuan dan rangkaian pengeluaran bersama, risikan pasaran, 3D, sinematografi di bawah air, kajian kes, belanjawan dan kontrak, simposium ini menggabungkan kepakaran antarabangsa diantara kenalan Kampus Documentary dengan pertalian kekeluargaan dari rantau ini.

Dengan adanya program yang dianjurkan ini ia mampu membawa Malaysia ke mata dunia dan membawa risikan pasaran dan industri penyiaran dokumentari ke Malaysia. Pakar dari Dokumentary Campus ini akan membantu anda meluaskan rangkaian secara antarabangsa. Mereka akan menawarkan bimbingan yang kukuh dalam industri yang sangat sukar ini.

Jangan lepaskan peluang ini melalui perbincangan berharga dengan kumpulan profesional dari arena pengeluaran, siaran, pengedaran dan teknikal. Ketahui lebih lanjut mengenai dokumentari antarabangsa dan perniagaan program fakta, dan yang paling penting, bertemu dengan mereka yang berkongsi minat anda untuk bercerita.

Marilah sertai kami di Sesi Pitchting Crossing Borders Documentary Training Programme 2011.

Alami 15 Documentary PROJEK MENARIK BARU datang dari Australia, China, Eropah, India, Jepun, Malaysia dan Korea Selatan meliputi pelbagai genre dokumentari. Semua projek telah melalui program 2011 Crossing Borders, di mana mereka telah membentuk dan mengolah hasil karya mereka untuk pasaran antarabangsa.

Tetamu undangan:
Chris Haws, former Adviser to Science Channel, Washington DC
Marian Williams, Discovery UK
Simon Willock, Producer, SWIFT, UK
Andrew Buchanan, Producer/consultant, UK
Susan McKinnon, Producer, Australia<
Ruth Berry, Producer/Director, for Terra Mater, Austria

Suruhanjaya Editor di Kuala Lumpur:

Rudy Buttignol, Knowledge Network, Canada
Flora Gregory, Al Jazeera English, UK
Margje de Koning, IKON, The Netherlands
Vikram Channa, Discovery Networks Asia-Pacific, Singapore
Chaowei Chang, Chief Producer, SUNTV(HK), China
Albert Cheung, RTHK, China

Keterangan lanjut sila hubungi Urusetia : 03-4104 1308





- Posted using BlogPress from my iPhone

Catat Ulasan

0 Ulasan