'Antara Garisan...' akan datang 5 September 2009!!




Apakah yang di maksudkan dengan 'Antara Garisan'?. Adakah ia sebuah sindiran tajam atau peringatan kepada kita terhadap dosa dan pahala yang melatari kehidupan kita sesama manusia?. Mungkinkah ia kata-kata ringkas bagi menggambarkan satu kehidupan hakiki yang berlandaskan nafsu, iman, agama dan ketakwaan?. Semuanya akan terjawab menerusi 'Antara Garisan', sebuah karya Shahrulezad yang akan menemui anda pada 5 September 2009, di Astro Ria, pukul 9.00 malam.

info:-

Antara Garisan dibarisi Noorkhiriah, Sharifah Amani dan Isma Yusoof. Menampilkan juga Ismail Abd Aziz yang pernah membawa watak Abang Lokman di dalam drama Sutun 2. Turut membantu adalah Zaibo, Nadia Aqilah Bajuri, Faizul Hashim, Farhan Daing, Yaya Nadzri dan ramai lagi.
Lagu tema Antara Garisan ini bertajuk 'Akan Ku Jumpa' dicipta sepenuhnya oleh pelakon Isma Yusoof.

Nantikan tayangannya 5 September 2009, 9 malam, Astro Ria (CH 104).

p/s: menonton klip video ini....mengingatkan saya pada filem-filem dari Indonesia..

Catat Ulasan

1 Ulasan

Tanpa Nama berkata…
antara garisan memang best... ismail, yaya, amilin, zaibo, sharifah armani, dan isma the best.. paling best time am mintak maaf kat nor khairiah.. yang x leh lupa watak norkhairiah dalam mario mariono bros.. kelaka giler.. gud luck to yaya and ryan untuk tari tirana ni!! all da best!!