'Tahajjud Cinta... yang menyentuh perasaan!!

"Perjalanan semakin sukar dan menjadi bertambah panjang untuk mengenal dan mencari diri. Meski jalan lurus tiada berbelok namun simpang akhir tak ku temui. Ingin sekali menyentuh Pintu Rindu meski yang ku ketuk adalah rahsianya sebagaimana Batasku Asaku meronta-ronta untuk menjengah ke dalam mencari makna hakiki.
Ku Percaya Ada Cinta yang bertandang menerpa umatmu Ya Rasulullah, dengan Selawat kalimah indah syahdu Asma Ul Husna, menyapa hingga ke ruang hati yang paling sunyi. Tahajjud Cinta menjadi saksi Ketika Cinta memanggil seluruh imanku mendekatimu Ya Illahi."
- Datuk Siti Nurhaliza Taruddin

'Tahajjud Cinta', album kerohanian penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza yang kini sudah pun berada di pasaran sejak 9 September 2009. Mempertaruhkan 8 track lagu antaranya Asma Ul Husna, Pintu Rindu, Batasku Asaku, Ku Percaya Ada Cinta, Ya Rasulullah, Ketika Cinta dan Selawat sememangnya wajar dimiliki oleh semua peminat muzik di Malaysia terutamanya peminat setia beliau kerana ia menyajikan persembahan yang cukup mendayu dan agak menyentuh perasaan. Daripada 8 track yang disediakan, saya cukup tertarik akan irama lagu bertajuk 'Asma Ul Husna dan Tahajjud Cinta' hasil sentuhan pengarah profilik, Erma Fatima. Begitu juga dengan lagu Pintu Rindu yang tentunya mengimbas kenangan silam anda sekeluarga. Namun begitu, album ini tentunya agak istimewa kerna ia juga mempertaruhkan lagu Batasku Asaku dan Ketika Cinta yang menjadi tema bagi filem 'Perempuan Berkalung Sorban', sebuah filem terbitan produksi Indonesia.

Justeru, untuk anda dan peminat muzik di Malaysia, jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan album Tahajjud Cinta ini dipasaran sekarang. Milikilah yang original, tentunya ia tidak akan mengecewakan anda.

sekitar Majlis Perlancaran Tahajjud Cinta, Datuk Siti Nurhaliza dan berbuka puasa.



credit video : Budiey

**Album ini sesuai buat anda sekeluarga di Bulan Ramadan ini. Hadiahkanlah Tahajjud Cinta buat insan yang tersayang**

Catat Ulasan

0 Ulasan