Filem Animasi 3D..... Chritsmas Carol kini di pawagam!!

Kepada anda yang tengah dok plan nak tonton mana satu filem yang terbaik di pawagam, apa kata saya syorkan kepada anda 'Chritsmas Carol' arahan Robert Zemeckis yang telah pun ditayangkan sejak 19 November lalu. Filem yang diadaptasikan dari sebuah novel klasik ini boleh ditonton dalam format 3D di semua pawagam terpilih seluruh negara. Jika anda mahu kelainan dalam filem ini, tontonlah dengan kaca mata 3D yang disediakan. Anda pasti terpegun menyaksikan sentuhan terbaru Robert ini. Jangan tak tau, filem ini juga mendapat sentuhan dua anak muda tempatan dari Malaysia. Siapakah gerangannya?. Jom kita baca sedikit info mengenai dua pakar animasi tempatan yang bekerja dengan produksi Disney ini.


Sentuhan 2 anak muda tempatan dalam Chritsmas Carol

sumber: Kosmo

SEMASA anda menyaksikan filem A Christmas Carol di pawagam bermula hari ini, anda sebenarnya patut berbangga dengan hasil karya berteknologi tinggi itu. Mungkin ada yang tertanya-tanya mengapa perlu berbangga dengan produksi Walt Disney Pictures itu? Penulis bukannya mahu mengajak penonton mengagumi hasil kerja Walt Disney Pictures tetapi filem animasi 3D itu yang merupakan kerjasama dengan syarikat ImageMovers Digital turut disertai oleh dua anak jati Malaysia. Itu yang patut diraikan oleh kita sebagai rakyat Malaysia. Walaupun hanya bertugas di sebalik tabir, filem A Christmas Carol yang menggunakan teknologi 3D tidak mungkin berjaya tanpa khidmat mereka. Kedua-dua figura yang dimaksudkan ialah Jax Lee Jing Yee dan Woei Lee.
read more.....

trailer filem


p/s: rasanya nak tengok lagi filem ini, tapi versi bukan 3D la. coz nak membezakan apakah ada perbezaan antara 3D dengan bukan 3D.. hahaha. Nampaknya.. kena tengok dua2 versi sekali lagi la ye.. biaselah nak dapat kepuasan. 1st tengok full seat, terpaksa mendongak kt seat depan skrin.. hurmm..

Catat Ulasan

1 Ulasan

singAsong berkata…
Christmas Carol memang best. Selain daripada jalan cerita yang menarik, anda akan tertarik dengan hasil 3D tersebut. Seolah-olahnya watak itu hadir di depan mata saja.