Nasib Melayu Di Bumi Melayu!!! Wajib Baca!!

'Nasib Melayu Di Bumi Melayu', sebuah buku yang wajib dimiliki oleh semua rakyat Malaysia. Ia memaparkan sebahagian daripada himpunan tulisan Dr. Mohd Ridhuan Tee Abdullah di dalam sisipan akhbar Utusan Malaysia dan majalah Al-Islam. Buku ini membongkar permasalahan yang di hadapi bangsa melayu yang hidup di tanah melayu tetapi lupa diri dengan apa yang dimilikinya. Persoalan kehidupan dikupas secara drastik, pastinya akan menimbulkan polimek dan kontroversinya yang tersendiri. Penerbitan buku ini adalah wajar kerana bangsa melayu kini perlu tahu bahawa apa jua yang mereka lakukan adalah merupakan satu tanda yang menyebabkan maruah dan keselamatan tercabar. Boleh dimiliki di semua kedai buku seluruh Malaysia, Nasib Melayu di Bumi Melayu antara buku yang wajib anda dapatkan sekarang!!

p/s: Pada kebiasaannya selepas saya menonton sesebuah filem di pawagam, saya akan singgah sebentar di MPH Book atau Kinokuniya. Apabila terpandang buku ini saya terus dapatkannya kerana bagi saya ia tidak rugi dimiliki.. Hanya RM 22.50 ( Semenanjung Malaysia) dan RM 25.50 ( Sabah / Sarawak) tentunya anda mampu!!!.

Fikirkanlah nasib bangsa melayu itu sendiri. Mahukah kita lihat bangsa melayu menagih simpati di negaranya sendiri?. Dapatkan buku ini segera!!!

-saya baru je beli.. -

Catat Ulasan

0 Ulasan