Edisi Terhad : Hikayat Merong Mahawangsa.. dalam 3 Version

EDISI PREMIUM
RM 49.90
Filem Box-Office terbitan KRU Films yang diarahkan Yusry Abdul Halim, 'Hikayat Merong Mahawangsa' kini sudah mula dijual dalam 3 version - Edisi Terhad, Edisi Ekonomi dan Edisi Bajet. Kepada anda yang merasakan amat ruginya menonton di ASTRO FIRST ; walaupun ada dalam format HD sepenuhnya, apa kata dapatkan filem ini untuk dijadikan koleksi peribadi anda.. menonton sambil makan pop corn di rumah. Sabor Je Lah..

1. Versi Perdana (Premium)
Versi Perdana adalah cetakan terhad dan esklusif yang mensasarkan pembeli yang mengutamakan kualiti dan yang gemar mengumpul koleksi DVD filem-filem yang mempunyai nilai produksi dan seni yang tinggi seperti HMM. Pengisian eksklusif termasuk babak yang disunting keluar (yang berlainan dengan babak akhir versi filem) selain dokumentari tentang Merong Mahawangsa turut disertakan didalam pakej dwi-DVD ini. Dan buat julung kalinya, HMM merupakan filem tempatan yang pertama dikeluarkan didalam format odio Surround 5.1

Harga Runcit : RM49.90
Kandungan :
1. Filem – Versi Tempatan
2.Dokumentari Merong Mahawangsa
3. Babak Eksklusif yang disunting keluar oleh Pengarah
4. Di Sebalik Tabir HMM
5. MTV Lagu Tema HMM – “Sedetik Lebih” nyanyian Anuar Zain
6. Treler
7. Adunan Bunyi – 5.1 Surround
8. Sampul DVD Eksklusif



EDISI EKONOMI
RM 19.90
merong_inlay_DVD_standard

2. Versi Ekonomi (Standard)
Versi Ekonomi adalah format yang menjadi kebiasaan di pasaran bagi DVD filem-filem tempatan. DVD ini boleh didapati dihampir kesemua kedai DVD di pusat-pusat membeli belah.

Harga Runcit : RM19.90
Kandungan : 1. Filem – Versi Tempatan
2. Di Sebalik Tabir HMM
3. MTV Lagu Tema HMM – “Sedetik Lebih” nyanyian Anuar Zain
4. Treler
5. Adunan Bunyi – Stereo


EDISI BAJET
RM 9.90



3. Versi Bajet (Budget)
Versi Bajet mensasarkan golongan pembeli yang kebiasaannya membeli DVD di pasar malam. Versi bajet juga berperanan untuk menggalakkan peniaga di gerai-gerai pasar malam serta pembeli untuk memilih membeli barangan asli dan bukannya cetak rompak.

Harga Runcit : RM9.90
Kandungan : 1. Filem – Versi Tempatan
2. Treler
3. Adunan Bunyi – Stereo

SEMUA DVD FILEM INI BOLEH DI DAPATI DI SEMUA KEDAI VIDEO DAN MUZIK SELURUH NEGARA..

So.. anda diluar sana bolehlah membuat pilihan ikut bajet anda nak beli yang mana satu. Apa-apapun, ketiga-tiga versi ini adalah Original.. Jika anda beli kat Pasar Malam yang RM 9.90 tu awas la jugak sebab takut tiruan.. sebab sama je..

Harga bagi RM 9.90 kini sudah berada dipasaran. Termasuk filem Hantu Kak Limah Balik Rumah, CUN, Kembar Siang, Ngangkung dan banyak lagi..

Akan datang.. ... Dalam Botol, Senjakala, DiLarang Masuk.. Penunggu Istana..

Tak Payah lagi langgan Astro First!!

Catat Ulasan

0 Ulasan