AKSI PANAS 'HANEZ SURAYA' DAN 'RANDY PANGALILA' BAKAL DIPERTONTONKAN!


oleh Admin

Berita yang kami akan paparkan hari ini cukup panas dan sensasi. Ia bukan cerita sebarangan, tetapi ia rakaman penuh kontroversi yang bakal dipertontonkan dan tentunya menemui jutaan penonton seluruh Malaysia, tidak lama lagi.

Randy Pangalila, bintang sinentron popular Indonesia yang digilai ramai peminat seluruh Malaysia khabarnya telah melakukan aksi 'agak mesra' dengan seorang pelakon wanita baru, Hanez Suraya. Peminat dunia hiburan dan filem tempatan mungkin tertanya-tanya siapakah Hanez Suraya?. Jom kita selidiki siapakah artis wanita ini.

Filem Bicara Hati yang dihasilkan pada tahun 2004 diarahkan Datin Hajah Rosnani Jamil lakonan Fazura, merupakan detik permulaan kerjaya Hanez Suraya sebagai anak seni. Kemudian, kariernya berkembang dalam dunia drama dan telemovie, antaranya Bunga April, Ariana Mikhail, Suri (akan datang) dan Dalam Hati Ada Taman (akan datang).

Kemesraan antara Randy Pangalila dan Hanez Suraya tidak perlu dipertikaikan lagi. Pelbagai aksi panas dan kontroversi antara mereka berdua kini menjadi perbualan panas dan bakal diupload masuk trailernya tidak lama lagi.
Pelakon wanita yang seringkali memegang watak Jahat dalam drama dan telemovie tempatan ini tentunya akan menjadi perbualan panas penonton dan peminat drama di Malaysia, apabila aksinya mencium Randy Pangalila akan ditayangkan tidak lama lagi.

Aksi kemesraan Hanez Suraya dan Randy Pangalila sebenarnya adalah rakaman dalam sebuah drama bersiri bertajuk 'Dalam Hati Ada Taman'. Peminat bintang sinentron itu, diharapkan tidak terkejut kerana kemesraan mereka adalah lakonan semata-mata.

'Dalam Hati Ada Taman' yang kini menjalani penggambaran di Malaysia dan Paris merupakan drama bersiri 13 episod arahan Michael Ang. Drama yang bakal menemui penonton Malaysia tidak lama lagi juga menampilkan Elfira Loy sebagai bintang sensasi.

Ketika ditemui media, Hanez Suraya berharap agar aksi cium antara dirinya dengan Randy Pangalila tidak menjadi satu isu yang akan diperbesar-besarkan, kerana ia dibuat menggunakan teknik lakonan dan gerak kerja kamera. Hanez berharap agar peminat Randy tidak memarahinya kerana babak tersebut. Tambahnya lagi ia dibuat untuk memenuhi watak dan tuntutan skrip.

amy's said: Nantikan berita menarik dan terkini mengenai drama 'DALAM HATI ADA TAMAN' akan datang.

Catat Ulasan

0 Ulasan