RAJA AZMI DAN RICHIE RACHMAN DI BILIK 7 MALAM INI

'Bakal menceritakan detik kecemasan ketika ditangkap berkhalwat dengan Roslin Hashim sehingga menimbulkan fitnah dan syak wasangka', penerbit filem dan Raja Kontroversi, Raja Azmi, tampil membuat pengakuan ekslusif dalam Bilik 7 malam ini.

Dihoskan Diva Karangkraf Malaysia, Richie Rachman, Bilik 7 malam ini ( 24 Mei 2012 pukul 9.00 malam) akan merungkai sisi kehidupan Raja Azmi dari pelbagai sudut. Penerbit filem kontroversi itu sememangnya sinonim dengan cerita penuh sensasi, panas dan mendebarkan.

Ketika ditemui baru-baru ini, Raja Azmi menyifatkan 'Bilik 7 antara program hiburan yang membuka peluang terbaik buat selebriti Malaysia untuk berkongsi cerita sebenar'. Antara paparan menarik yang akan diperkatakan Raja Azmi malam ini ialah mengenai 'ketidak telusan FFM 24 yang menobatkan Jurey Latif sebagai Pengarah Harapan sedangkan Jurey merupakan Presiden FFM 24'.

Bilik 7 yang diterbitkan Engku Azmin Engku Zaini merupakan program hiburan sensasi yang cuma menampilkan selebriti yang pernah mencetuskan kontroversi dan polimek dalam dunia hiburan dan filem tempatan.

Bagi anda yang ingin mengetahui cerita sebenar mengenai apa yang terjadi kepada selebriti pujaan anda, apa kata jangan lupa bersama Bilik 7 setiap Khamis 9.00 malam di NTV7. 'Sensasi, Kontroversi dan Panas' antara isu kegemaran rakyat Malaysia!. Tak percaya?. Tepuk dada Tanya Selera.

amy's said: Saksikan juga LIVE CHAT RAJA AZMI sempena program BILIK 7, dengan menekan gambar atas sekali isu ini.

Catat Ulasan

1 Ulasan

vendoline berkata…
pedas giler mulut richi dlm nihaha lawak