Tayanithi dan Projek Video Klip...



Pengarah filem pendek 'Burp', Tayanithi Ramanujem kini dalam proses menerbitkan satu video klip artis independent untuk disiarkan di salah sebuah stesen tv tempatan. Video Klip 'tidak bernama' ini masih lagi dalam proses penggambaran dan pasca produksi. Menjalankan penggambaran di Studio 1 Finas baru-baru ini menampakkan satu sisi kreativiti video klip ini dari proses penceritaan dan pengarahannya.

Melihat setnya sudah cukup menampakkan video klip ini seakan-akan video klip artis antarabangsa yang mempunyai jalur naratif yang berbeza-beza. Tayanithi masih berahsia dengan saya mengenai 'video klip' ini. Katanya dia mahukan satu 'suprise', untuk penonton-penonton. Apapun, pengarah Burp ini cukup kreatif dalam susunan shot dan plot penceritaannya. Justeru, saya terhutang budi dengan Tayanithi yang menyumbangkan idea tentang 'comolot'.. memorinya amat dihargai..



Apapun.. amy ikram menunggu status video klip ini dan penghasilannya diharapkan lebih baik daripada karya terbaiknya, Burp yang telahpun pecah panggung aswara bulan Julai lepas...

p/s: saya amat berharap semua graduan Akademi Filem Malaysia dari ASWARA mampu mengukir nama sehingga ke peringkat antarabangsa..

Catat Ulasan

1 Ulasan

Tanpa Nama berkata…
dah siap ke video ni apakenama? lama tak tidur tunggu tauuuu...