Lakonan Wan Raja & Arja Lee ... Mampukah ia menjadi Karya Paling Kontroversi?.

Pada Selasa lepas ( 1 September 2009) telah diumumkan secara rasmi bahawa 'Arja Lee dan Wan Raja' sebagai pelakon utama bagi karya ...Dalam Botol yang akan memulakan penggambarannya hujung tahun ini. Pemilihan mereka dibuat secara SMS melalui portal hiburan paling sensasi (murai.com) yang memberikan kebebasan kepada penonton dan orang ramai untuk menentukan siapakah pelakon pilihan mereka untuk dinobatkan sebagai karektor utama bagi karya penuh kontroversi ini. Lakonan mereka semasa sesi casting bagi filem ini boleh ditonton di laman murai yang puratanya memberikan persembahan yang cukup hebat. Tetapi hebatkah mereka dan mampukah ia menjadi karya penuh kontroversi sepanjang tahun, selepas filem Bukak Api, Comolot dan sebagainya?. Nantikan sahaja ... Dalam Botol yang akan menemui anda tahun depan, khabarnya!. Insyaallah.

klik di bawah untuk menonton

Insyaallah.. filem ini sukses.. Kepada anda, jangan cetuskan kontroversi tersendiri, sekiranya filem ini belum ditayangkan lagi.
Bayangkanlah seandainya saya menghasilkan sambungan bagi naskhah comolot saya!.. Mungkinkah ia menjadi realiti?. Tepuk dada tanya selera.

credit: gambar ihsan by murai.com

Catat Ulasan

0 Ulasan