ROBERT PATTINSON BERBOGEL DALAM 'COSMOPOLIS?'

Pelakon kacak kegilaan ramai wanita, Robert Pattinson membuat pengakuan ekslusif dalam satu sidang media bahawa beliau menolak adegan 'bogel' dalam filem terbaru lakonannya 'Cosmopolis'.

Filem yang telah ditayangkan di Festival Filem Cannes 2012 baru-baru ini menyaksikan banyak adegan seks dan ganas, merupakan sebuah karya yang diadaptasikan dari sebuah novel dengan tajuk yang sama tulisan Don DeLillo.

Ketika ditemui media antarabangsa di Cannes Film Festival 2012, Robert cuba tidak 'berbogel' dalam filem tersebut walaupun ada scene yang memerlukan dia bermesra dengan pelakon wanita Juliette Binoche.

Walaupun tindakannya mendapat bantahan daripada David Cronenbergh yang merupakan sutradara filem tersebut, tetapi akhirnya pendirian Robert diterima dan dihormati David sebelum penggambaran bermula.

'Cosmopolis' yang belum dipastikan tayangannya di pawagam Malaysia merupakan sebuah kisah tentang Eric Packer ( Robert Pattinson) seorang 'Finance Golden Boy'. Pelbagai konflik dan insiden terjadi sehingga menjerumuskan Eric ke dalam situasi yang agak genting di bandar New York.

trailer film

amy's said: menunggu 'Cosmopolis' masuk ke pawagam Malaysia..

Catat Ulasan

0 Ulasan