Inspired by True Events...' SOLOS', beautiful film from Singapore..!


sinopsis film

'Inspired by true events, Solos explores the relationship between three individuals as they struggle to open up their feelings towards each other. Man (Lim Yu-Beng) and Boy (Loo Zihan) have been in an illicit relationship for years. Growing out of his teenage years, Boy is restless, and starts seeking new sexual adventures. Meanwhile, Boy’s mother (Goh Guat Kian) blames herself for everything Boy has turned out to be and wishes her son to return home to her. Each scene in Solos is at once highly stylized and painfully realistic. The film has no dialogue, but relies on strong visual imagery and sound-design to convey the story'.

SOLOS sebuah filem gay dari Singapore?

Memang agak interested filem ini jika ditonton trailernya kerana, walaupun ia hanya memaparkan visual tanpa sebarang dialog, ia sudah cukup membuatkan rata-rata penonton tercari-cari barangkali dimanakah filem ini boleh di dapati. Betul tak?.Jika anda ingin membeli DVD filem 'Solos' anda bolehlah menghubungi produser filem ini di e-mail info@solosmovie.com. Dan harus diingat bahawa, Solos bukan filem lucah dan saya mengiklannya bukan sebab saya terlalu taksub akan cerita gay ini, tetapi saya tertarik dengan kekuatan visual, naratif dan storytellingnya yang berjaya menarik perhatian saya untuk menonton sekaligus mendapatkan filem ini di pasaran antarabangsa. Ulasan filem ini tidak dapat saya hasilkan lagi kerana, saya belum menontonnya lagi dan saya berusaha untuk mendapatkan filem ini daripada penerbitnya. Insya-allah.

trailer film SOLOS..




ataupun cerobohlah ke website filem ini sekarang.. pastinya anda akan teruja

http://www.solosmovie.com/trailer.html
http://www.solosmovie.com/

touching sangat ke filem ini?. Anda semua kenalah tonton filem ini sendiri ok. Kata pengarahnya, filem ini adalah sebuah kisah cinta yang sangat touching... so kenalah tonton.. ingat.. ketepikan isu 'gay' apabila menonton filem ini kerana nilaikan dari segi naratif dan storytellingnya okay?.

Catat Ulasan

0 Ulasan