Taubat Jalang..... Kisah Sundal Wanita Muda...


Apakah 'Taubat Jalang' boleh di anggap satu lagi karya kontroversi dari produksi tempatan?. Mampukah ia menyuntik elemen positif kepada penonton tempatan yang beragama islam?. Dan Benarkah filem ini di anggap naskhah seks yang boleh mempengaruhi anak-anak remaja, walaupun ia di bikin dengan satu niat iaitu 'memberi kesedaran atas nama penceritaan'. Justeru, dengan tajuk yang mungkin kontroversi 'Taubat Jalang' sebuah filem arahan Nazir Jamaluddin yang di terbitkan oleh produksi D'Baron Sdn Bhd akan di tayangkan tidak lama lagi di pawagam tempatan seluruh Malaysia. Bila?. Nantikan sahaja info-info menarik akan di beritahu kelak..

Di antara pelakon yang akan membintangi Taubat Jalang adalah Yasmin Khanif ( Pelakon baru), Hairee Othman, Yang Kassim, Helmi Husaini, Ridzuan Hashim, Maria Faridah, Kuswadinata, Roslan Saleh, Faizal Hussein dan Amy Lateef S.Roomai Noor.

Semasa sidang media sebentar tadi, pihak produksi D'Baron menyatakan bahawa filem ini bakal menyentuh perasaan setiap penonton. Jadi nantikan sahaja filem ini dan di harapkan tidak timbul spekulasi negatif apabila filem ini ditayangkan kelak.

nantikan sinopsisnya.... akan datang..

*Taubat jalang.. akan menjalang di pawagam... *

Catat Ulasan

1 Ulasan

miss myaira berkata…
tajuk mmg kontroversi tapi masalah dalaman lagi kontroversi... hanya org yg pernah terlibat dan dikontroversikan saja yg tahu...

ex anp taubat jalang :)-myaira-