Pencarian Lelaki Kacak Bergaya 2009 : Gurauan Nakal Linda Onn


9hb Mei 2009 yang lepas, bertempat di Saloma Bistro, Ampang di adakan Pencarian Lelaki Kacak Bergaya 2009 anjuran sisipan akhbar popular, Pancaindera Utusan Malaysia. Program yang membariskan 12 finalist akhir ini mendapat sambutan yang agak luar biasa daripada hadirin yang hadir, rata-ratanya rakan media cetak mahupun elektronik, rakan-rakan artist, peminat dan pembaca setia akhbar popular tersebut. Program yang mendapat tajaan utama daripada Jamu Mak Dara Sdn. Bhd, Air Asia, Dzulldeclassique, Gedung Al-Habshee, E-Go Hair & Beauty, Unionbay, Antioni dan Vogue At Work Aleeza Kasim ini sebenarnya program yang mencungkil bakat peragaan lelaki yang menampilkan barisan catwalk yang agak memukau di samping peragaan pakaian yang agak seksi. Majlis yang dihoskan oleh pengacara popular yang juga usahawan wanita berjaya, Linda Onn ini dikatakan agak daring dan menggamatkan suasana terutamanya semasa sesi peragaan pakaian kasual 12 finalist dan sesi temujawab yang membina IQ dihadapan para juri. Ketika salah seorang model lelaki tersebut tampil di pentas utama, kelihatan sorak tepukan daripada hadirin yang hadir, apatah lagi menyaksikan gurauan nakal yang bersahaja daripada Linda Onn terhadap model tersebut. Apakah gurauan nakal Linda Onn itu?. Cuma yang datang pada sabtu lepas, mungkin tahu kerana ia sangat ekslusif dan agak seksual barangkali, kata teman media yang tersenyum lebar menyaksikan 12 finalist tersebut beraksi dipentas yang keseluruhannya agak seksi. Ketika ditinjau keseluruhan ruang program tersebut dan hadirin yang hadir, rata-ratanya terdiri daripada golongan lelaki dan cuma segelintir kecil sahaja golongan wanita. Itu agak biasa sekiranya program yang menampilkan barisan lelaki-lelaki hot.


Pencarian Lelaki Kacak Bergaya anjuran Utusan Malaysia melalui Pancaindera telah menobatkan Syed Khairul Syed Abdullah sebagai pemenang utama, Mohd Khairil Mansor pemenang kedua dan Hairul Azreen Idris pemenang ketiga. Ketiga-tiga jejaka tersebut membawa pulang masing-masing wang tunai dan tiket penerbangan pergi-balik ke destinasi terpilih Air Asia. Bukan setakat persembahan catwalk daripada 12 finalist tersebut, tetapi program tersebut turut diserikan oleh persembahan artis jemputan, Noryn Aziz, Bob AF dan Siti Sarah Raisuddin. Tahniah kepada semua pemenang.

Hairul Azreen, pelakon drama 'Ponti Anak Remaja' ini di nobatkan sebagai pemenang tempat ketiga yang membawa pulang RM 1,000 dan tiket penerbangan pergi-balik ke Phuket.

*anugerah khas juri Vigor di beri kepada Mohd Halim Mohd Shah.

Catat Ulasan

0 Ulasan