Di sebalik Belukar.. tersimpan satu rahsia...

Aku cukup tertarik dengan poster filem ini!. Wajah Daphne Iking hanya separuh, menampakkan ia sebuah cerita misteri yang disebaliknya tersimpan satu rahsia yang tidak terfikir logiknya. 'Belukar', satu plot cerita yang sangat mengkagumkan. Di dalamnya, kita disajikan beberapa peristiwa yang membuatkan watak utama itu memberontak atau mengalami psikologi persekitaran yang membuatkan atau mewujudkan satu dramatik insiden. Jika anda mengatakan Belukar hanya sebuah filem seram semata-mata( melihatkan posternya), anda tersilap. Kenapa?.Pergilah sendiri menonton filem ini di pawagam berhampiran anda, anda pasti temui jawapannya. Saya tidak akan mengulas panjang mengenai filem ini kerana ia sebuah filem tempatan yang menarik dan bagus plotnya berbanding filem-filem melayu yang lain. Anda tentu terkejut pada akhir cerita filem ini yang terus mengubah persepsi anda sepanjang menonton filem ini.

Go now!!!. untuk baca ulasan menarik mengenai Belukar, sila klik di sini.


p/s: saya terkilan dengan GSC Mid Valley minggu lepas ketika menonton filem ini. Sebabnya, Sound bagi tayangan filem Belukar turun naik sepanjang 15 minit. Tolonglah jaga.. Tumpuan penonton terganggu..!!.

Andartu Dua Alam Masuk Belukar Jumpe Saloi...
Belukarnya saya dah masuk.. cuma Saloi hanya menggoda jiwa Sabah..
hahaha.
Akan datang Andartu tergedik-gedik akan menyundal dipawagam.. Dua Alam pulak akan menangis dipawagam hujung bulan nie.. hehehe

Catat Ulasan

0 Ulasan