Pertaruhkan Konflik Kehidupan antara dua rasa... 'Bukan Ini Pintaku', lakonan mantap Ferry Karisma dan Que Haidar!!


'Mereka lahir ke dunia bukan untuk dihina, malahan juga bukan untuk dijadikan bahan ejekan masyarakat umum ; tetapi mereka juga manusia seperti kita cuma...', adalah dapat dirumuskan menerusi 'Bukan Ini Pintaku...' sebuah drama arahan Rashid Sibir. Akan mula bersiaran secara ekslusif sempena Hari Ibu, 13 Mei 2010, 9.00 malam di Astro Ria. 'Bukan Ini Pintaku', lakonan mantap Que Haidar bersama Ferry Karisma ( jurusolek filem dan drama popular), ini mengisahkan liku-liku kehidupan seorang lelaki lembut yang seringkali dihina masyarakat, akhirnya terjerumus dalam satu insiden yang cukup menggemparkan. Apakah yang terjadi kepada watak Que Haidar dan Ferry ini?. Nantikan kehangatannya menerusi Bukan Ini Pintaku akan datang di Astro Ria..

Bukan Ini Pintaku

p/s: Ferry.. nak lagu ko tue!!. hehehe.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Tanpa Nama berkata…
izzat dh tngok cita nie..mcm menyedihkan...tersentuh saye....sye cuma nk tajuk lgu drama nie..yg pompuan nyanyi tu..izzat minat sngt2..klu dpt tajuk lgu tu email izzat ye..iejat_izzat@yahoo.com..don't foget..
Amy Ikram berkata…
salam.. Penyanyi yang menyanyikan lagu tema untuk drama arahan Rashid Sibir 'Bukan Ini Pintaku' adalah pelakonnya, Ferry Karisma. Sila ke akaun facebooknya - ferry karisma. sila berinteraksi si sana ye..
Tanpa Nama berkata…
IZZAT NK DOWNLOAD LGU DIE TP X DER LA..NK WAT MCM MNE EH..NK SNGT2 LGU DIE...