'Mannaan Urut Soop', 3 buah karya M.Subash akan datang!!!!



Selepas mencipta nama menerusi filem 'Pensil', pengarah filem M.Subash Mannaan kini giat menghasilkan beberapa buah karya. Terbaru, Mannaan, filem hitam putih arahan M.Subash dijangka bakal menemui penonton pertengahan 2010. Filem yang menampilkan bakat baru yang digilap menerusi program Worldstar Road To Hollywood, Ikhwal, memaparkan sebuah kisah bersifat kemanusiaan yang sangat tinggi.

Mannaan Trailer
height="340">

Selain daripada mengarahkan beberapa buah filem , M.Subash dan rakan partnernya, Surenthar melalui produksi Genius Parade Sdn. Bhd, bakal tampil dengan 2 buah karya terbaru, URUT dan SOOP. Filem yang diarahkan oleh M.Suurya ini khabarnya akan ditayangkan pada 2010 akan datang. Nantikan kemeriahan dan kerancakkan sinema Genius Parade bagi tahun 2010..

URUT Trailer

SOOP trailer

p/s: Saya belum lagi tengok Mannaan. Maaf pada Surenthar dan M.Subash yang invited me utk screening preview di finas, saya x dapat dtg coz saya ada shoot film documentary waktu tue. sorry.. Saya merasakan semua filem terbitan M.Subash walaupun diarahkan oleh orang lain, ia mempunyai nilai kemanusiaan yang sangat tinggi. Cuma saya rindukan karya macam Pensil yang membuatkan 'air mata' ramai penonton tertumpah..

-waiting SOOP dan URUT film preview.. let's go babe!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan