DATO' SITI NURHALIZA DALAM KONSERT SAMI YUSUF - 14 JULAI 2012

Mulai 14 Julai 2012, bertempat di Stadium Malawati, Shah Alam, Offshore Entertainment Prodution Sdn Bhd dengan kerjasama Unic Dot My Pro Sdn Bhd akan menganjurkan KONSERT SALAAM. Konsert yang menampilkan Sami Yusuf itu turut dijayakan penyanyi no 1 Malaysia, Dato' Siti Nurhaliza.

Mengenakan caj tiket sebanyak RM 55, RM 155, RM 195, RM 255 dan RM 295, Konsert Salaam Sami Yusuf itu juga bakal menampilkan pemuzik akustik terkenal, Mohram. Dalam satu kenyataan kepada media baru-baru ini, penganjur Konsert Salaam, Offshore Entertainment akan memberikan diskaun 15% kepada golongan pelajar yang ingin menyaksikan konsert tersebut. Kepada anda yang berminat, bolelah mendapatkan tiket tersebut sebelum 30 Jun 2012, dengan klik di sini.


Konsert Salaam Sami Yusuf itu merupakan konsert yang di adakan di Malaysia bertujuan mempromosikan album terbarunya Salaam yang akan berada di pasaran tidak lama lagi. Khabarnya, pelancaran album tersebut akan di adakan pada malam konsert tersebut. Jika anda tidak mempunyai sebarang perancangan pada 14 Julai 2012 pukul 9.00 malam.. Jom kita penuhkan seat di Stadium Malawati, Shah Alam..

amy's said: Tak sabar nak pergi konsert ini.. yeahh

Catat Ulasan

1 Ulasan

vendoline berkata…
mmg kerlas la orang kampung aku nih.hehe