FILEM 'MISTERI RUMAH TUA' LAKONAN NOORKUMALASARI DI UNIFI TV!

'Misteri Rumah Tua', arahan Lilik Sudijo yang menampilkan Noorkumalasari, Tonny Hidayat, dan Rani Soraya, kini ditayangkan di UNIFI TV menerusi pakej 'Malaysian Package'. Peminat filem seram tempatan yang masih tercari-cari di manakah filem ini tersimpan atau ditayangkan, apa kata langanlah UNIFI kerana filem ini akan menemui anda sepanjang JUN 2012.

Misteri Rumah Tua yang diterbitkan pada tahun 1987 antara karya seram yang mendapat perhatian penonton tempatan ketika itu. Berbekalkan hanya RM8.00 sebulan, anda berpeluang menyaksikan hampir 30 buah filem retro dan klasik yang popular sekitar tahun 1980-an. Antara filem yang ditayangkan adalah 'Misteri Rumah Tua, Perjanjian Syaitan, Jeritan Batinku, Keluarga Comat, Detik 12 Malam, Si Luncai, Janjiku Pada Dia, Ribut Barat, Main Main Hantu, Mawar Merah, Pagar-Pagar Cinta, Suara Kekasih, Wanita Bertudung Hitam, Shakila, Tarzan Raja Rimba, Dewi Cinta, Oh! Fatimah, Si Jantung Hati, Di Ambang Kasih, Sebelum Inai Pudar, Bukan Pintaku, Memori, Qanaah, Kepala Angin, Kesinambungan Kasih, Teleskop Untuk Irfan, Iktibar, Biarkan Hati Ini Terluka, Lempeng Kepala Pengkek Jagung, dan Lambaian Mawar Putih'.


Menariknya, setiap filem ini dibekalkan dalam pack 'Malaysian Package' menerusi VOD ( Video On Demand) hanya di UNIFI TV. Hanya RM 8.00 melanggan package ini, anda berpeluang menonton ke semua 30 filem ini tanpa henti ( mengikut masa yang anda suka). Selain pakej ini, pelanggan UNIFI juga berpeluang melanggan pakej lain seperti Hollywood Premiere, Hollywood Package, Asian Latest, Malaysian Latest, Hollywood Latest dan Hollywood Series.

Selain VOD ini, anda juga boleh melayari internet dengan WI-FI yang lajunya cukup mengkagumkan serta berpeluang menonton siaran televisyen tempatan dan antarabangsa dalam format HD sepenuhnya.

Apa tunggu lagi?. Bertukarlah ke UNIFI sekarang..

p/s: kesemua 30 filem ini akan bertukar setiap bulan.. Jadi untuk bulan JUN 2012, jangan lepaskan menonton MISTERI RUMAH TUA wokay!

Catat Ulasan

0 Ulasan