ANUAR ZAIN RAI ULANG TAHUN YANG KE-54

Bagi meraikan ulang tahun kelahirannya yang ke-54, Penyanyi tersohor Anuar Zain bakal menghiburkan peminat setianya pada 17 Februari ini. Memilih JioSpace Petaling Jaya, Selangor sebagai lokasi penganjuran, Anuar Zain 40 Exclusive Up Close and Personal merupakan satu persembahan istimewa dan esklusif buat peminat yang hadir pada AZ40 dan berdaftar melalui JioTix. 

Persembahan yang julung kali diadakan itu adalah susulan daripada kejayaannya di Konsert Anuar Zain 40th Anniversary (AZ40) di Stadium Malawati Shah Alam pada 28 Oktober lalu. Konsert yang memukau hampir 8,000 penonton itu menjadi antara konsert penuh bersejarah Anuar bagi melengkapkan 4 dekad pembabitannya di dalam industri hiburan dan muzik tanah air.

Manakala persembahan istimewa yang bakal berlangsung 17 Februari 2024  pada jam 3.00 petang itu adalah bagi menghargai peminatnya yang banyak menyokong karier seninya yang berakar hampir 40 tahun sejak kali pertama bergelar anak seni pada tahun 1985. 

Menurut Sean Ng, Ketua Pegawai Eksekutif JioBuddy berkata ia bukan persembahan biasa tetapi ia bakal memberikan kejutan buat peminat setianya yang berjaya mendapatkan tiket esklusif. 

"Sokongan yang tidak berbelah bahagi peminat terhadap kerjaya Anuar Zain akan kita raikan dalam sebuah persembahan esklusif di mana Anuar akan menyampaikan beberapa buah lagu popularnya.

"Akan ada kejutan menanti peminat yang memegang tiket esklusif. Tarikh itu juga kita akan meraikan sambutan ulang tahun kelahiran buat penyanyi kesayangan ramai itu," katanya.

Pelantun suara Bila Resah dan Lelaki Ini tu merupakan adik kepada penyanyi terkenal Ziana Zain dan penyanyi Ernie Zakri merupakan anak saudaranya.

Catat Ulasan

0 Ulasan