AINA ABDUL 'OPENING' UNTUK KONSERT AILEE I AM: HERE



Peminat K-pop di Malaysia dan Asia Tenggara mungkin masih bergelora dengan euforia kerana AILEE menetapkan matlamatnya di Malaysia untuk konsert solo pertamanya pada 22 Jun. Namun, kehangatan itu kini melonjak setinggi satu Fahrenheit dengan kehadiran dinamit vokal dari Malaysia sendiri, AINA ABDUL, bersedia untuk membuka konsert yang hampir SOLD-OUT I AM: HERE di Mega Star Arena.

Pemenang anugerah Vokal Terbaik selama tiga tahun berturut-turut, termasuk tahun ini di AJL 2024 yang baru berakhir, Aina Abdul, penyanyi, penulis lagu, pengeluar rakaman, pelakon, dan vokal terkemuka dari Malaysia, akan membuka untuk Ailee, pemenang 'best female vocal' empat tahun berturut-turut dari Amerika-Korea. Aina akan membawakan pilihan lagu-lagu pemenang anugerahnya sendiri dalam satu persembahan yang jarang terjadi, memberikan peluang unik kepada peminat di seluruh Asia Tenggara untuk menyaksikan pertemuan dua ikon vokal yang menggetarkan jiwa di atas satu pentas, dalam sebuah konsert besar.Satu kesempatan langka bagi peminat di seluruh Asia Tenggara untuk menyaksikan fenomena yang membangkitkan kesan kesemutan ketika dua ikon vokal terkenal mempersembahkan bakat yang menggetarkan jiwa di atas satu pentas, dalam satu konsert besar.

Dibimbing sebagai peserta untuk mentor Rock Queen ELLA dan meraih tempat kedua dalam Mentor Legend Rock, Aina Abdul terus berkembang dan menunjukkan kekuatan demi kekuatan dalam dunia seni selepas itu.
Single beliau, "Inyan Kaumafu," yang dikeluarkan pada tahun 2015, menandakan permulaan perjalanan muziknya. Trajektori muzik rakaman Aina sejak itu telah menjadi sesuatu yang revolusioner dengan album-album popular dan kerjasama hip di Malaysia, sementara beliau terus menerus membuka jalan untuk jenama kejayaannya dalam muzik, fesyen, rancangan televisyen, dan persembahan-persembahan yang mencengkam pentas di festival muzik utama di negara ini. Selain kecemerlangan vokal yang luar biasa, dedikasi dan sumbangan Aina terhadap seninya, keautentikan, muzik, dan fesyen - sama seperti Ailee - membezakan mereka berdua sebagai artis ikonik dalam industri yang padat, menjadikan kedua-dua pemenang anugerah 'best female vocal' empat kali ini sebagai satu kuasa yang tangguh dalam mencipta muzik yang menyentuh hati pendengar mereka pada tahap yang mendalam. Kualiti ini tidak dapat dipertikaikan dan telah membawa kepada kepercayaan setia peminat serta pujian kritikal dari pengkritik muzik dan para pelaku industri.

Kerjasama popular dan lagu-lagu solo Aina seperti 'Blue' (2023), 'I Lost Me' (2023), 'Fool' (2022), 'Tunggu Kamu' (2021), 'Nafas Cinta' (2020), 'Maybe' (2020), 'Same Kind' (2018), Hashtag (2018) dan banyak lagi telah mendapat jutaan penerimaan di platform digital, memikat pendengar dengan melodi yang menular, lirik yang penuh makna, dan suara yang tidak dapat dilupakan. Dengan demikian, membuktikan dirinya sebagai seorang penyanyi kuasa ikonik yang bertekad untuk meneroka batasan dan menentang harapan, sambil memperlihatkan pertumbuhan dan evolusinya sebagai seorang artis serba boleh. Jadi, adakah kita bersedia untuk menyaksikan pertemuan dua ratu vokal fenomena di atas satu pentas? Peminat- peminat, bersedia untuk menyaksikan persembahan yang menggemparkan, visual yang memukau, dan satu malam mega untuk merayakan kehebatan ratu-ratu anda. Ailee, I AM: HERE LIVE dalam konsert Mega Star Arena pada 22 Jun jam 8.30 malam dipersembahkan oleh LOL Asia, dan disokong oleh A2Z Entertainment, HOT FM, FLY FM, dan Ascott Hotels. Tiket dijual di laman web rasmi LOL ASIA di https://lolasia.bigtix.io/. Jumpa anda di konsert! Harga bermula dari RM288 ke atas.


Catat Ulasan

0 Ulasan