'When She Crying... Exclusive Tribute To Yasmin Ahmad!!'

'Adibah Noor hampir menangis. Ya.. she is crying!!'. Itulah yang dapat digambarkan pada wajah penyanyi, pelakon dan pengacara terkenal, Adibah Noor apabila membaca nukilan rasa (skrip) berkaitan Yasmin Ahmad yang ditulis oleh saya, semasa rakaman voice over atau suara latar yang telah dilakukan sebentar tadi (9.00 pm, 29 Julai 2009) di Mixstage Studio, Finas. Kedatangan Adibah Noor sememangnya diperlukan untuk pembikinan Tribute To Yasmin Ahmad, dimana saya menggunakan suara merdunya bagi mewujudkan suasana sedih untuk tatapan peminat dan pengikut beliau. Video secara ekslusif ini akan ditayangkan tidak lama lagi pada malam kemuncak Festival Filem Malaysia, ke 22, 2009 , insya allah yang bakal berlangsung pada 8 Ogos 2009 dari Kota Kinabalu, Sabah. Kepada anda yang tidak berpeluang berada di Kota Kinabalu, Sabah pada Ogos nanti, siaran langsungnya akan dipancarkan terus ke rumah anda melalui siaran RTM.

Apabila bercakap mengenai Tribute To Yasmin Ahmad, bagi saya ia cukup istimewa kerana dialah 'satu dalam sejuta' terutamanya di dalam industri perfileman tempatan. Tidak terkecuali juga, Rangkaian Media Prima Berhad melalui TV3 menerusi program Majalah 3, akan menyiarkan satu slot khas 'Pewarisan Yasmin Ahmad' pada Sabtu ini, 1 Ogos 2009 pukul 9.00 malam. Kupasan Majalah 3 Sabtu ini akan menyajikan beberapa segmen menarik tentang Yasmin Ahmad secara ekslusif untuk tatapan anda. Nak tahu, apakah yang dipaparkan Sabtu ini, pastikan anda menonton Majalah 3 Episod Khas ini.

AL FATIHAH
ALLAHYARHAM YASMIN AHMAD
(1958-2009)

**To Kak Dibah... cayalah voice over tue.. mengancam abis, bisa membuatkan penonton menangis.. itupun belum masukkan visual lagi.. kalau dah masuk, confirm.. semua akan turut menangis... **

Catat Ulasan

0 Ulasan