...Dalam Botol ke Persada Dunia!!!

Ketika ditemui di rumahnya di Ukay Perdana, Ulu Kelang, Selangor tengah hari tadi, penerbit filem kontroversi, ... Dalam Botol, Raja Azmi Raja Sulaiman menyifatkan filem terbaru terbitannya itu bakal menyertai beberapa festival filem antarabangsa. Filem pertama arahan Khir Rahman itu, akan ditayangkan di Malaysia mulai Februari 2011 dengan memilih Valentine's Day sebagai tarikh tayangan filem tersebut. ... Dalam Botol yang diklafikasikan 18 tahun ke atas tanpa potongan itu akan juga ditayangkan di beberapa buah negara di dunia yang memberi sepenuh kepercayaan kepada filem tersebut. Menurut Raja Azmi, ... Dalam Botol diterima baik pengedar antarabangsa yang merasakan filem terbitannya itu merupakan filem pertama yang memaparkan elemen homoseksual diluluskan bersih oleh Lembaga Penapis Filem Malaysia. Bukan itu sahaja, sejak pertama kali digembar-gemburkan, dan ditayangkan penuh ekslusif minggu lepas ( tayangan untuk blogger filem), ... dalam botol mendapat liputan meluas media antarabangsa termasuk BBC London, BBC Indonesia dan BBC Japan. Filem yang menceritakan suka duka kehidupan Rubi yang mengalami konflik setelah 'anunya' dipotong juga kini mendapat perhatian seorang wakil tertinggi kerajaan dari Australia.


Raja Azmi sekali lagi memberi penjelasan bahawa 'Tayangan Perdana Filem ... Dalam Botol' akan di adakan penuh gilang gemilang di sebuah panggung ekslusif mulai January 2011. Nantikan info-info menarik dan terkini dari amy ikram untuk semua pembaca setia blog ini..

p/s: anu@ zakar@ ... yang kini diletakkan dalam botol bakal dipertontonkan dikhalayak umum di semua panggung seluruh Malaysia,.. akan datang February 2011. Don't miss it!!

Catat Ulasan

1 Ulasan

DanieL AdiE berkata…
wow...congratulation!


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/hasil-photoshoot.html