Ketika Cinta Bertasbih 1 dan 2.. Tayangan Secara Ekslusif pada 27 dan 28 November 2010!!!



Pada 27 dan 28 November 2010 sahaja, secara ekslusif Produksi Lindung Seni Sdn Bhd akan membawakan Tayangan Filem 'Ketika Cinta Bertasbih 1 dan 2' di TGV KLCC bermula 2.30 petang dan 5.30 petang. Filem yang diarahkan Chaerul Umam, dibintangi Kholidi Asadil Alam sebagai Abdullah Khairul Azzam, Oki Setiana Dewi (Anna Althafunnisa), Andi Arsyil Rahman Putra (Furqon), Alice Norin (Eliana) dan Meyda Sefira (Ayatul Husna) ini sebenarnya sebuah kisah yang menceritakan mengenai Azzam, seorang anak muda dari Indonesia yang belajar di Universiti Al-Azhar di Kaherah, Mesir. Di Mesir, beliau bekerja sambil belajar sehingga menemukan dirinya dengan Eliana Pramesthi Alam, anak Duta Besa. Perkenalan mereka menimbulkan bibit-bibit cinta seterusnya menghadapi konflik yang amat menyentuh perasaan

Filem yang dijayakan juga oleh Deddy Mizwar, Niniek L Karim, Dude Harlino dan Asmirandah ini mengalu-alukan syarikat korporat, individu perseorangan atau peminat filem untuk sama-sama menyaksikan filem Ketika Cinta Bertasbih yang akan ditayangkan di TGV KLCC dalam format filem. Filem yang dibawakan khas tayangannya di Malaysia oleh Lindung Seni ini mula dijual tiketnya sekarang. Sekiranya anda ingin menonton filem ini, bolehlah menghubungi Lindung Seni di talian 03-2272 2882 atau 012-338 3347. Tiket yang berharga RM 15 (dewasa) dan RM 10 ( kanak-kanak dan pelajar) ini sudah mula dijual. Ketika ditemui media, jurucakap Lindung Seni menjelaskan bahawa tayangan kedua siri Ketika Cinta Bertasbih 1 dan 2 itu di Malaysia adalah bertujuan untuk Tabung Bencana Merapi & Mentawai bagi membantu mangsa gempa di Mentawai, Indonesia dan letusan Gunung Merapi di Jogjakarta, Indonesia. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berhubung tayangan ini, diminta menghubungi Lindung Seni, di talian yang tertera di atas. Harap Maklum!!

p/s: Saya nk pi tengok!!!!. Jika ada sebarang perubahan berkenaan tayangan ini, produksi Lindung Seni diminta memaklumkan kepada editor blog ini dengan segera.. TQ!!Perhatian: Satu tiket bagi setiap siri KCB adalah RM 15 dan RM 10!!!

Catat Ulasan

1 Ulasan

Unknown berkata…
cite nih best,,,
dah tgk dah...