KONSERT NASYID LEGENDA MALAM INI BOLEH DITONTON ATAS TALIAN?

Debaran menantikan Konsert Nasyid Legenda malam ini, menyaksikan kolaborasi hebat beberapa penyanyi nasyid tanah air, antaranya Rabbani, Hijjaz, Akhil Havy, Inteam, Shahir Nawawi, Ustaz Hasnul, Maliq Suhaimi, Ustaz Amal, Dinie Juri serta penampilan hebat Ustaz Nazrey Johani.

Konsert terbesar yang menghimpunkan legasi hebat seni muzik nasyid tanah air ini bakal berlangsung pada 29 Oktober 2022, 8.30 malam itu di Dewan Sivik MBPJ. Menariknya konsert yang julung kali diadakan ini juga boleh ditonton melalui platform atas talian Pertubuhan Peduli Insan Malaysia yang akan menayangkan keseluruhan konsert ini menerusi rakaman siaran tertunda bermula pada 5 November 2022. 

Peminat muzik khususnya nasyid yang tidak berpeluang menonton konsert ini secara langsung pada 29 Oktober malam ini, boleh melayari di sini dalam siaran tertunda. Menurut satu kenyataan yang dikeluarkan Inteam Records menerusi sosial media di Facebook, berharap mereka yang tidak berkesempatan menyaksikan secara langsung malam ini, usah kecewa kerana pihak kami akan menyiarkan keseluruhan konsert ini dengan hanya langganan RM25 sahaja pada 5hb November 2022. Setiap dari RM5 akan disumbangkan ke tabung yang memerlukan.

 Menurutnya lagi, jualan tiket Konsert Nasyid Legenda ini sudah 100% habis terjual.

Catat Ulasan

0 Ulasan