KONSERT GARIS MASA RAIHAN DITUNDA KE TAHUN 2023


Penundaan Konsert Garis Masa Raihan yang dijadualkan berlangsung 26 November ini langsung tiada kena mengena dengan Nazrey Johani, vokalis asal kumpulan Raihan. Konsert solo Raihan itu khabarnya akan ditunda ke tahun depan di mana tarikh baharu iaitu 18 Februari 2023 akan dipilih sempena sambutan Israk dan Mikraj. Menurut Che Amran Idris atau Che Am dalam satu kenyataan media berkata, "Perbincangan telah dibuat dengan beberapa pihak penganjur, dan sebulat suara kami memutuskan Konsert Garis Masa ini akan ditunda atas beberapa sebab antaranya, Pilihan Raya Umum ke-15 dan keadaan cuaca yang tidak menentu. Penjualan tiket atas talian akan dihentikan sementara dan akan dibuka semula pada 7 November ini. 

"Bagi anda yang ingin menukar perancangan, tuntutan pemulangan wang boleh dibuat dengan menghantar permohonan menerusi cs.raihangarismasa@gmail.com". Dalam konsert yang bakal berlangsung nanti, beberapa seleksi lagu popular Raihan akan dipersembahkan antaranya Puji-Pujian, Iman Mutiara, Sesungguhnya, Thank You Allah, 25 Rasul, Syukur dan banyak lagi.

Ketika diajukan tentang bekas anggota Raihan, Nazrey Johani yang membuat keputusan untuk berjumpa Raihan dalam masa terdekat, Che Am bagaimanapun enggan menggulas kenyataan tersebut dan berharap pihak media tidak akan menjadikan cerita ini sebagai satu yang sensasi. Walaupun memilih untuk menunda konsert ini, Che Am selalu jurucakap Raihan optimis mengatakan ia peluang yang baik untuk kami membuat persiapan rapi bahkan konsert ini nanti adalah yang terbaik bagi peminat setia kami. 

Penjualan tiket Konsert Garis Masa ini boleh dibeli menerusi laman www.ticket2U.com.my

Catat Ulasan

0 Ulasan