Aleesha Farhana @Ashraf Hafiz meninggal dunia

Aleesha Farhana atau nama sebenarnya Mohd Ashraf Hafiz bin Abdul Aziz lelaki yang mencetuskan kontroversi di Malaysia, meninggal dunia pagi tadi kira-kira pukul 5.00 pagi. Allahyarham yang dikejarkan ke Unit Rawatan Rapi, Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu akibat komplikasi jantung dan tekanan darah rendah, sejak 3 pagi semalam didapati tidak sihat sejak beberapa hari lepas setelah permohonannya menukar nama di dalam Mykadnya ditolak Mahkamah Tinggi, Kuala Terengganu.

Ketika dihubungi media, bapa kandung Aleesha, Abdul Aziz Ahmad, 60 berkata anaknya itu akan dikebumikan selepas solat zohor hari ini.


Al Fatihah buat Allahyarham. Moga rohnya ditempatkan dikalangan mereka-mereka yang telah mendapat kemaafan dari-Nya.

Terkini, Seksualiti Merdeka di bawah pimpinan Mr. Pang Khee Teik akan mengadakan Candlelight Vigil for Aleesha Farhana malam ini, 30hb Julai 2011, 8.00 malam di Malaysia Bar Council, Kuala Lumpur. Bagi anda yang tidak mempunyai program malam ini, dijemput hadir.

Catat Ulasan

2 Ulasan

Penapenis berkata…
SIAPA KITA UNTUK MENILAI DIA - itu yang kerap saya bangkitkan setiap kali rakan-rakan mengutuk, mengeji arwah. mereka mengeluarkan komen2 negatif seperti mereka mengenali arwah lebih daripada keluarga dan rakan-rakannya
Amy Ikram berkata…
Setiap daripada kita memang melakukan kesilapan. Manusia itu semuanya tidak sempurna. Jadi jangan cepat menghukum seseorang berdasarkan kesilapan lalu. Pandang dan cermin diri kita dahulu sebelum mengata atau mengutuk orang lain. Mengaibkan si mati ada dosa yang sangat besar.

Wallahuallam